2012. január 31., kedd

Lány ruha csomi128-as / 8 darabos(A) - Jelenlegi ára: 1 000 Ft !

8 darabos Lány ruha csomag! 128-as méret
Ezek a ruhák java részét dobozokban tároltam régóta, átnéztem, de lehetséges hogy elkerülte valami a figyelmemet!
Kiemelkedő hibákról nem tudok,
Mindettől függetlenül előfordulhatnak bolyhosságok, kopások, foltok ezért kérlek ennek tudatában licitálj!
Ha valami sérülést vagy hibát találtam azt lefényképeztem vagy leírtam!
A csomag tartalma:
-1 darab rövid nadrág
-1 darab farmer nadrág
-1 darab bársony
-2 darab kötött pulcsi
-1 darab tréning felső
-1 darab eső kabát, mindkét oldalán használható/hordható
-1 garn. tréning ruha szett
Ha bármi kérdés lenne, csak írjatok!
Nem szívesen törlök aukciókat, rendeléseket! A terméket nem áll módomban vissza venni és kicserélni! A megnyert vagy leütött termékeket visszaigazolásom után kérlek 5 munkanapon belül rendezd. Ha bármi gond adódna, kérlek írj, vagy jelentkezz, találjunk megoldást! Ellenkező esetben NEGATÍV minősítést adok!
Igyekszem rugalmas és segítőkész lenni!


Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Az aukció vége: 2012-01-29 22:40
. Lány ruha csomi128-as / 8 darabos(A) - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Fontos